fbpx

Jak utrzymać motywacje do ćwiczeń?

Marzysz o idealnej figurze, wyrzeźbionej sylwetce i lepszym samopoczuciu na co dzień? Motywacja i chęć do ćwiczeń to twoje słabe strony? Brakuje Ci pewności siebie, nie masz zbyt dużo czasu na treningi, nie wiesz, od czego zacząć? Poniższy wpis pozwoli Ci zapoznać się z kilkoma sposobami na osiągnięcie swojego upragnionego celu i powrotu do wymarzonej formy.

Trening pod okiem wykwalifikowanego trenera

Najlepsze efekty i przypływ sił do działania daje trening pod okiem profesjonalnego trenera. To dzięki niemu stworzysz swoje cele i priorytety treningowe, które wspólnie będziecie realizować. Wykonanie odpowiednich pomiarów, ocena składu ciała przed rozpoczęciem treningów, jak również w trakcie ich trwania, odgrywają kluczowe znaczenie dla całego procesu treningowego. Takie kompleksowe i holistyczne podejście do ćwiczących daje Trening EMS.  Stanowi formę intensywnego oddziaływania na każdą grupę mięśniową, redukuje tkankę tłuszczową, a jednocześnie jest wysoce skuteczny i pozwala zaoszczędzić czas.

Profesjonalny trener nadzorujący trening, wykorzystujący elektrostymulację mięśni EMS, potrafi w odpowiedni sposób kształtować twoje poczucie własnej wartości i pewność siebie. Wykorzysta twoje mocne strony podczas ćwiczeń i sprawi, że podejmowany wysiłek będzie przynosić radość i satysfakcję.

Dodatkowo podczas każdego treningu EMS trener obserwuje jak twój organizm reaguje na wysiłek, dzięki czemu wie, jak wykorzystać ukryty potencjał. Takie działanie sprzyja temu, że gdy trenujesz, osiągasz o wiele więcej – trener obserwuje twój progres fizyczny, co pozwala na modyfikacje i indywidualizowanie całego programu ćwiczeń.

Zdrowotne aspekty ćwiczeń

Na wzrost motywacji do ćwiczeń wpływają również aspekty zdrowotne treningu EMS. Wśród wielu efektów wpływających pozytywnie na zdrowie fizyczne ćwiczących wyróżniamy:

  • zmniejszenie dolegliwości bólowych stawów i kręgosłupa,
  • polepszenie ogólnego samopoczucia,
  • zmniejszenie masy ciała,
  • zwiększenie masy mięśniowej i wydolności organizmu,
  • zmniejszenie ryzyka kontuzji podczas ćwiczeń.

Trening EMS w budowaniu samodyscypliny i motywacji

Krótki czas trwania treningu EMS również stanowi jego przewagę nad tradycyjnym treningiem na siłowni czy klubie fitness. Elektrostymulacja mięśni EMS wykorzystywana w treningach, to zaledwie 20 minut intensywnej pracy fizycznej, która również oddziaływuje stymulująco na procesy motywacyjne do ćwiczeń. Ponadto świadomość, że większą część pracy wykonuje za nas maszyna, dodatkowo zachęca ćwiczących do regularnych treningów. Wystarczy ćwiczyć 1 raz w tygodniu, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po 8 tygodniach intensywność treningów można zwiększyć do 2 razy w tygodniu.

Indywidualny trening EMS działa i daje świetne rezultaty. Można również ćwiczyć w parach i dodatkowo się motywować wraz z osobą towarzyszącą.  Ponadto jest świetnym narzędziem w budowaniu pewności siebie, właściwych nawyków treningowych i motywacji do regularnej aktywności fizycznej. Dzięki temu z powodzeniem możesz kreować swoje nowe nawyki treningowe i wraz z trenerem pracować nad systematycznością i intensywnością poszczególnych treningów EMS.

Zobacz także

Start typing and press Enter to search