fbpx

Trening EMS i powrót formy na lato

Wielkimi krokami zbliżamy się do końca nieznośnej zimy! Nadchodzi intensywny czas wielkich przygotowań do lata! Pora rozbudzić nasze leniwe ciała i zacząć działać w kierunku powrotu do formy już dziś! Koniec wymówek! Teraz jest najlepszy czas, aby zadbać o właściwą kondycję i wyrzeźbić ciało. Jak się do tego zabrać? Przedstawiamy kilka tricków poniżej.

 

Jak wrócić do gry?

Pamiętaj, że nie od razu Rzym zbudowano! Podobnie jest z treningami i powrotem do formy. Podstawową zasadą jest konsekwencja i to ona pozwala na osiągnięcie upragnionego celu treningowego. Jest wiele form aktywności fizycznej, które będą sprzyjać utracie nadmiernych kilogramów, budować siłę i wytrzymałość, czy modelować ciało. Proponowany przez nas trening EMS, dzięki zastosowaniu elektrostymulacji mięśni, umożliwia osiągać zamierzone efekty znacznie szybciej i przyjemniej. Dedykowany jest głównie dla osób zapracowanych, niemających czasu na żmudne ćwiczenia na siłowni, czy też osób, które nie lubią poświęcać swojego wolnego czasu na trenowanie. Odpowiednio dobrany program treningowy oparty o EMS, odbywający się pod kontrolą wykwalifikowanego trenera, pozwala trenować raz w tygodniu z optymalną intensywnością, która daje szybkie efekty i nie zniechęca!
Studio treningów wykorzystujących elektrostymulację mięśni EMS znajdziesz w każdym większym mieście, gdzie pod okiem specjalistów rozpoczniesz swoją satysfakcjonującą przygodę z treningiem EMS!

 

Ćwiczenia to nie wszystko!

Właściwe nawyki żywieniowe są równie ważne, co regularna aktywność fizyczna! Nie chodzi o to, aby kolejny raz katować się dziwnymi, mało skutecznymi dietami. Zmień myślenie, bo dieta to styl życia, a człowiek jest tym, co je. Zbalansowane posiłki oparte o właściwe nawyki żywieniowe, pozwalają na utratę zbędnych kilogramów bez efektu jo-jo. Wbrew pozorom zdrowe odżywianie nie musi kojarzyć się z czymś strasznym i rygorystycznym. We wszystkim trzeba stosować umiar i balans. Istnieje wiele przepisów na smaczne, również słodkie potrawy, które smakują wyśmienicie, a przede wszystkim są zdrowe i fit. Wystarczy trochę zaangażowania i wiedzy, nawet tej z internatu, żeby nauczyć się jeść mądrze i zdrowo. Po prostu spróbuj!
Nie zapominaj o właściwej suplementacji!
Wracając do intensywnych treningów po okresie zimy, pamiętaj o odpowiedniej suplementacji, która nie tylko wyrówna niedobory witamin, ale także wspomoże oddziaływanie treningów EMS i diety na organizm. Zastosowanie odżywki białkowej zaraz po treningu uzupełni organizm o właściwą ilość białka potrzebnego do budowy tkanki mięśniowej. Aminokwasy rozgałęzione inaczej BCAA, również przyjmowane po treningu będą sprzyjały regeneracji i zmniejszały mikrouszkodzenia mięśni tzw. „zakwasy”. Stosując je przed treningiem dodatkowo zabezpieczysz organizm przed katabolizmem, czyli rozpadem mięśni. Trenując nie zapominaj o witaminach i minerałach. Wbrew pozorom odpowiednia dawka witaminy D wpływa pozytywnie na motywacje do ćwiczeń, ponieważ stymuluje nasze lepsze samopoczucie. Warto omówić indywidualny schemat suplementacji ze swoim trenerem, który zasugeruje odpowiednie preparaty zarówno przed i po sesji treningowej.
Powrót do formy po dłuższej przerwie może być naprawdę przyjemny i nie musi się wiązać z samymi wyrzeczeniami. To od Ciebie zależy ile starań i zaangażowania poświęcisz do osiągnięcia upragnionego celu. Czasami droga może być wybujała, ale to Ty ją pokonasz, a nagrodą będzie pełna satysfakcja i zadowolenie!

Zobacz także

Start typing and press Enter to search